torstai 9. heinäkuuta 2015

Ratsastustunnilla

Moikka!

Elikkäs aloitetaan vaikka siitä ratsastustunnista. Olin siis muutama päivä sitten tallilla ratsastustunnilla, ja oli kyllä tosi kiva tunti. Ratsastin ensin shettistamma Rebecalla maaston, menin ilman satulaa. Mentiin noin 15 minuutin mittainen lenkki käyntiä ja ravia. Sitten tultiin takaisin tallille, minä otin Rebecalta suitset pois ja laitoin sen tarhaan.

Sitten oli vuorossa suokkiruuna Poika. Opettajani oli ratsastanut sillä edellä maastossa, joten se oli jo kävellyt.Opettajani meni talliin itse laittamaan heiniä sillä välin. Nostin sitten aika suoraan ravin  ja ravailin kevyttä ravia toiseen kierrokseen, ja tein erilaisia ympyröitä. Seuraavaksi kävelin hetken ja vaihdoin suunnan. Keventelin hetken tähänkin suuntaan, ja sitten laskin taas käynnin. Tein käynnissäkin ympyröitä ja pysähdyksiä. Sitten annoin pitkät ohjat ja otin loppukäynnit.

Uusia kuvia mulla ei ole, mutta laitan tähän mielenvirkistykseksi pari vanhaa:

Poika keväällä tarhassa



Rebecca ja Poika keväällä

Ja joku varmaan on huomannutkin, että ulkoasu on uudistunut. Olen myös päivittänyt kaikki sivut. Eli ei kun lueskelemaan! Kiitos kaikille jotka viitsii näitä mun lätinöitä lukea, olette ihania! Hyvää kesänjatkoa!

- Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jos kommentoit!