keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Joululahjatoiveita

Moi!

Eli jokainen varmaan toivoo joululahjaksi jotakin, ja nyt minä kerron tähän postaukseen, mitkä ne toiveet on Anskun kohdalla. Aloitellaan!

1. Palaturvaliivi

 
 Mulla on vaan semmoinen ärsyttävä "levyturvaliivi" joka on tosi epämukava päällä, eli toivelistalle lukeutuu ehdottomasti tämä turvaliivi!


2. Kameran muistikortti


Eli mun kamerassa on puhelimen muistikortti, ja siihen mahtuu tosi vähän kuvia, joten lukeutuu toivomuslistalle.


3. Jodphurit

 Kyllä. Jodphurit. Mulla oli siis ennen semmoiset kumijodphurit, joista tykkäsin tosi paljon. Ne on kuitenkin liian pienet, ja haluaisin uudet.



4. Ratsastusfleece

Mä haluaisin ratsastuskäyttöön uuden fleecetakin, koska mun edelliset alkaa olla liian pieniä, ja niitä on niin kiva pitää jonkun talliliivin alla.

Siinä ne varmaan oikeastaan olikin. Kommenttia reippaasti!

2 kommenttia:

  1. Ne on Jodphurkengät. On nimittäin Jodphur housujakin.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu, olisi tota voinut tarkentaa. Kuvasta huitenkin näkee mitä tarkoitin=)

      kiitos kommentista!

      Poista

Kiitos jos kommentoit!